سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری و مقامات عالی دانشگاه پیام نور کشور، رشد آموزشی به تنهایی ممکن نیست و نیازمند رشد فرهنگی تواما با رشد آموزشی در دانشگاه‌ها می‌باشیم.

به گزارش یوپنا، دکترمحمد خیری اظهار کرد: برای رشد فرهنگی نیازمند نشریات فعال و پویا در دانشگاه‌ها بوده و از این طریق قادر به ایجاد انگیزه، نشاط و شور در دانشجویان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بالغ بر ۵۰۰ واحد دانشگاهی و ۵۰۰ هزار دانشجو در سراسر کشور دارد، افزود: با وجود این تعداد دانشجو نیازمند وجود تعداد زیادی از نشریات در سراسر دانشگاه‌ها برای رشد و پویندگی هستیم.
سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان در ادامه هدف از برگزاری هفتمین جشنواره نشریات دانشگاه پیام نور سراسر کشور را اشاعه فرهنگ ایجاد نشریات و استفاده از جاذبه‌های فرهنگی به صورت خبر است.
خیری همچنین اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به واسطه برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام نقاط کشور حضور فیزیکی دارد و می‌تواند به رشد فرهنگی کشور کمک کند که از اهداف این جشنواره رشد فرهنگی در جامعه بوده است.
به گفته وی، هرمزگان توانایی و ظرفیت بالقوه‌ای برای برگزاری این چنین جشنواره‌ها در کشور دارد و دانشگاه پیام نور هرمزگان این پتانسیل را دارد که میزبان جشنواره‌هایی در سطح ملی و بین‌المللی نیز باشد.
سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان ادامه داد: انتخاب جزیره قشم به واسطه جاذبه توریستی آن بوده و هدف معرفی این جزیره به عنوان نماد و سمبل به سراسر کشور می‌باشد.
خیری تصریح کرد: پیام‌نور با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند سمبلی برای کل کشور باشد و توانستیم از پتانسیل برگزاری هفتمین جشنواره کشوری نشریات دانشجویان دانشگاه پیام نور برای معرفی هر چه بیشتر قشم و استان هرمزگان به سراسر کشور بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه مقام عالی دانشگاه پیام نور از لحاظ زیرساختی و بودجه به برگزاری این جشنواره کمک شایانی کرده است، افزود: کیفیت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در معرفی جزیره قشم کمک شایانی کرده است.
سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۳ نشریه واحدهای دانشگاه پیام نور هرمزگان در این جشنواره شرکت کرده و انتظار داریم هر ۳ نشریه در روز اختتامیه حائز رتبه برتر شوند.