وزیر خارجه فرانسه گفت: ایران باید نگرانی‌ها درباره برنامه موشکی خود را به رسمیت بشناسد.

وزیر خارجه فرانسه گفت که ایران باید نگرانی‌ها درباره برنامه موشکی خود را به رسمیت بشناسد یا اینکه با تحریم‌های احتمالی مواجه خواهد شد.

به گزارش یوپنا به نقل از فارس، «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه گفت که ایران باید به نگرانی‌ها درباره برنامه موشکی خود توجه نشان دهد یا اینکه با تحریم های احتمالی مواجه خواهد شد.

این موضع‌گیری در حالی است که لودریان امشب وارد تهران می‌شود و فردا دوشنبه علاوه بر ملاقات و مذاکره با «حسن روحانی» رئیس‌جمهور و «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، با دیگر مقامات ارشد ایران نیز دیدار خواهد کرد. رایزنی در خصوص راه‌های گسترش روابط دو جانبه و تبادل نظر درباره مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله محورهای گفت‌وگوها خواهد بود.

وزیر خارجه فرانسه فردا بعدازظهر نمایشگاه لوور در تهران را با حضور «ژان لوک مارتینز» رئیس موزه لوور در موزه ملی ایران افتتاح خواهد کرد.

وزیر خارجه فرانسه هشتم اسفند در مسکو و در جمع خبرنگاران از سفرش به تهران خبر داده و گفته بود: «دوشنبه هفته آینده به تهران می‌روم تا با مقامات ایران دیدار و گفت‌و‌گو کنم. بحث با مقامات ایرانی درباره توافق هسته ای وین مهمترین محور سفر من به تهران است.»

پیش از این لو دریان قرار بود در ماه دی به تهران سفر کند که این سفر به تعویق افتاد.