مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان اینکه رسانه های جمعی بیشترین نقش را در زمینه ارتباط با دانشجویان داشته است، گفت: روابط عمومی دانشگاه پیام  نور هرمزگان تعامل بسیار مناسبی با اصحاب رسانه این استان برقرار کرده است .

به گزارش یوپنا ،محمود عامری ، در حاشیه هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه رسانه های جمعی حلقه واسط بین دولت و اقشار مختلف مردم بوده و بیشترین نقش را در زمینه ارتباط با دانشجویان داشته است، گفت : خوشبختانه طی سالیان اخیر تعامل و همکاری دو سویه بین دانشگاه پیام نور هرمزگان و رسانه های استان در سطح بسیار بالایی شکل گرفته است .

وی همچنین با اشاره به اینکه نیاز است در بخش روابط عمومی و فرهنگی ، مراکز و واحدهای دانشگاهی از افراد متخصص و باتجربه در این عرصه استفاده شود، تصریح کرد: در بخش روابط عمومی همان طور که از نامش پیداست بایستی سمت و سوی اطلاع رسانی پیرامون برنامه ها به دانشجویان به شکل کاملا تخصصی و از افراد آشنا و متخصص در علم ارتباطات اجتماعی استفاده شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان افزود: دانشگاه یک مرکز علمی بوده و از منظر ارتباطی با بسیاری از ادارات و نهادها تفاوت دارد و لزوم آموزش خبرنویسی به دانشجویان و استفاده از نیروی متخصص آشنا با حوزه خبر در این دانشگاهها بسیار مهم بوده است .

عامری سیاهویی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی پیام نور کشور به میزبانی هرمزگان ادامه داد : این جشنواره باعث ارتقای سطح علمی دانشجویان و همچنین رشد آموزشی تواما با رشد فرهنگی و اجتماعی می شود.

وی تصریح کرد: هرمزگان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بی نظیری برای برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها در سطح کشوری و بین المللی می باشد که با برگزاری این چنین جشنوارهها باعث معرفی این استان به هموطنان می باشیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: کنفرانس ملی هزاره سوم علوم انسانی نیز به همت دانشگاه پیام نور هرمزگان در ۱۸ اسفندماه جاری در بندرعباس برگزار می شود.