دکتر نجفی در مراسم اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی که در جزیره قشم : این روزها را هیچوقت فراموش نمیکنم ،

به گزارش یوپنا،نجفی برزگر گفت: این جشنواره ایست که تمام اهل قلم جمع شده اند و ایده های برتر خود را مکتوب کرده اند .نشریاتی که حاوی برنامه ریزی ، فرهنگ ، سیاست  و اقتصاد هست.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور ، ضمن تشکر از همه افراد و ارگانهایی که در برگزاری هفتمین جشنواره دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور کمک کردند تا این رویداد مهم فرهنگی به سرانجام برسد افزودند : کار بسیار زیبایی اتفاق افتاد . وقتی از غرفه ها بازدید میکردم روحیه میگرفتم ، درجشنواره تنوع زیاد بود و نگاهی که در نشریات دانشجویان بود نیز نگاه بسیار عالی بود

وی یاداورشدند با نگاهی به نشریات و محتوای انها نشان میداد که دانشجویان نخبه هایی هستند که میتوانند مشکلات کشور را حل کنند و در بخش دیگری افزودند که اگر به دانشجویان فرصت داده شود میتوانند گره های کشور را باز نمایندو همچنین برای ما ارزشمند است که دانشجویان نخبه و اهل قلم از همین جا شناخته میشوند .

نجفی اظهار کرد:اداره کشور هماهنگی میخواهد ، برنامه ریزی میخواهد ، هماهنگی که برای تولید نشریه اتفاق می افتد برنامه خوبی است برای تمرین دانشجویان برای اداره اینده کشور.

وی در بخش پایانی تاکید کرد:باید امکانات بیشتری در اختیار دانشجویان قرار دهیم و باید زمینه انتقاد را برای دانشجویان فراهم کنیم .

جشنواره نشریات دانشجویی دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور به مدت چهار روز در جزیره زیبای قشم برگزار شد که امروز مراسم اختتامیه و معرفی برترین ها انجام شد