اولین مراسم جشن فارغ ‌التحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز خمین برگزار شد.

به گزارش یوپنا،مراسم جشن فارغ ‌التحصیلی ۱۰۰ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور مرکز خمین برای اولین بار با حضور مسئولان دانشگاه، اساتید، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و خانواده‌ها در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد.
رییس دانشگاه پیام نور مرکز خمین در این مراسم با تبریک به همه فارغ ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه گفت: امروز همه شما یک مرحله از زندگی را با موفقیت پشت سر گذاشتید و به عنوان یک کارشناس و افراد تحصیل کرده جامعه محسوب می‌شوید که نگاه جامعه به شما متفاوت و باید نوع پوشش، رفتار، گفتار شما با گذشته تغییر داشته باشد.
دکتر شهرام رضایی افزود: در حال حاضر دانشجویان فراوانی از دانشگاه های پیام نور در بهترین دانشگاه‌های مختلف ادامه تحصیل می‌دهند و امیدوارم که شما هم برای آبادانی و پیشرفت شهر و کشور خود بکوشید.
قرائت سوگندنامه دانشجویی توسط دانشجویان دانشگاه، شعرخوانی یکی از شاعران، پخش کلیپ از فعالیت‌های دانشگاه، اجرای موسیقی، تقدیر از دانشجویان برتر رشته‌های مختلف تحصیلی و اهداء لوح تقدیر و گرفتن عکس یادگاری فارغ التحصیلان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.