عوامل حمله به سفارت ایران در لندن تحت حمایت دولت انکلیس هستند/ بی حجابی گناه و جرم است
عوامل حمله به سفارت ایران در لندن تحت حمایت دولت انکلیس هستند/ بی حجابی گناه و جرم است

دادستان کل کشور گفت: اعضای جریانی که به سفارت کشورمان در لندن حمله کردند مورد حمایت دولت انگلیس هستند.

به گزارش یوپنا، حجت الاسلام منتظری افزود: این جریان سال هاست در ایران و برخی کشورهای همسایه فعالیت دارد و با اقدامات نابخردانه خود بر آتش اختلاف میان مسلمانان می دمد. به گفته دادستان کل کشور، چند سال پیش به مسئولان این جریان در قم از طرف دادسرا و دادگاه روحانیت پیام داده شد رویه خود را اصلاح کنند که نپذیرفتند.
دادستان کشور گفت: اخیراً یکی از وابستگان به جریان بر خلاف قانون حرکتی مجرمانه انجام داد و دادسرای ویژه روحانیت چندین بار او را احضار کرد که وی از حضور در دادسرا استنکاف ورزید به همین خاطر طبق قانون این شخص بازداشت شد تا از او تحقیق شود.
وی افزود: پس از بازداشت این شخص، عده ای در برخی کشورهای همسایه تحرکاتی داشتند تا اینکه تعدادی از وابستگان به این جریان به سفارت کشورمان در لندن حمله کردند .
حجت الاسلام منتظری ابراز امیدواری کرد: مسئولان وزارت خارجه با رایزنی با دولت انگلیس بتوانند حق مردم ایران را بازستانند و آنها حرکت خود را جبران کنند.
منتظری درباره موضوع حجاب هم گفت : حریم اشخاص محترم است و هیچ کس نباید متعرض آن شود اما در فضای جامعه و ملأعام باید اصولی رعایت شود.
وی افزود: اگر کسی در ملأ عام و جامعه بخواهد بی حجاب باشد افزون بر حرام بودن این رفتار، مخالف قانون عمل کرده و مجرم است . منتظری تاکید کرد: نظام اسلامی در برابر هر حرکتی که گناه و خلاف قانون است ساکت نمی ماند .