مزار شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور البرز غبار روبی شد
مزار شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور البرز غبار روبی شد

همزمان با روز بزرگداشت شهدا، مزار شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور البرز غبار روبی شد.

همزمان با روز بزرگداشت شهدا، مزار شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور البرز غبار روبی شد.

به گزارش یوپنا، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) معاونت اجرایی،مدیریت فرهنگی و مدیریت روابط عمومی، دانشگاهیان پیام نور استان البرز با حضور در یادمان شهدای گمنام و والامقام این دانشگاه، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار این دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور البرز به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این دانشگاه گفت: مرور شجاعت و رشادت دلاورمردانی که با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کرده و در هشت سال دفاع مقدس الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را با نثار جان خویش و صف آرایی در برابر دشمن معنا بخشیدند و بدین ترتیب تا آخرین نفس از کیان میهن دفاع و پاسداری کردند؛میتواند درس بزرگی برای ما باشد.
وی از شهدا بعنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا،آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.
اسحاق جلالیان؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز نیز در این مراسم گفت: تکریم شهدا شکرانه سرمایه فرهنگی ایثار و شهادت در جامعه است که دشمنان نظام را هراسان و ناامید کرده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز افزود: شهیدان انسان های وارسته ای که با شجاعت و دلاورمردی خود، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند و تا آخرین نفس به دفاع از میهن اسلامی پرداختند و امنیت و آرامش کنونی مرهون و وامدار فداکاری آنها است.