همایش تخصصی “ارتباط صنعت برق با پروژه های عمرانی” با حضور کارشناسان برجسته صنعت برق وساختمان با ارائه مطالبی در مورد تکنولوژی روز دنیا در پروژه های عمرانی در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.

به گزارش یوپنا، بهزاد حاج علیلو رئیس دانشگاه پیام نور تبریز در این همایش به عنوان سخنران اظهار داشت: خوشحالم از اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی اولین همایشی که در این دانشگاه برگزار می شود همایش صنعت برق است.

حاج علیلو با بیان اینکه دانشگاه در آستانه ۳۰ سالگی قرار دارد، افزود: دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های جوان و رو به رشد و هدفمند است که در راس آن توسعه آموزش های مجازی قرار دارد.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش در سالی که به حمایت از کالای ایرانی مزین شده است نشان دهنده اهمیت کالای ایرانی در برابر کالاهای خارجی است و در این راستا باید تمامی آحاد مردم به وسیله بستر سازی دانشگاه ها در بهبود وضعیت اقتصادی مشارکت نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور اذعان داشت: بسیاری از افرادی که از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند گلایه دارند که نمی توانیم وارد بازار کار و صنعت شویم و حل این موضوع جز با عمل به شعار حمایت از کالای ایرانی و رسیدن به استقلال اقتصادی میسر نمی شود.