به گزارش خبرگزاری یوپنا مسابقات پرش با اسب یادآوره سی شهید مدافع حرم دانشگاه پیام روز جمعه در مجموعه سوارکاری شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا مسابقات پرش با اسب یادآوره سی شهید مدافع حرم دانشگاه پیام روز جمعه در مجموعه سوارکاری شهدا برگزار شد.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور افزود: در این دوره از مسابقات مجموعا ۱۴۴ سوارکار حضور داشتند که ۲۰سوارکار دانشجوی پسر پیام نور در این دوره از مسابقات به رقابت با سوارکارانی از سایر باشگاه ها پرداختند.
نصیرزاده گفت: در این دوره از مسابقات حسن صفدری از باشگاه نزاجا ؛هومان جلالی از باشگاه نزاجا ،امیرحسین مکاری نژاد از باشگاه آریا ،بهرام وجدانی از پیام نور به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.
نصیرزاده در ادامه بیان دات: علی رقم شایستگی و صعود به فینال این دوره از مسابقات توسط حمیدرضا حاجی کندی دانشجوی دانشگاه پیام نور که عضو تیم ملی رشته پرش با اسب نیز می باشند موفق به دریافت مدال نگردیند که از حوادث این مسابقات بود.
دبیر شورای ورزش دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این مسابقات توسط انجمن سوارکاری دانشگاه پیام نور و به همت هیات سوارکاری استان تهران برگزار گردید که به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور و به نفرات اول تا ۴ کاپ وحکم قهرمانی اهدا گردید.
وی  در پایان افزود:  در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور خانواده معظم شهدای دانشجو مدافع حرم برگزار گردید با اهدا لوح وهدایی از سوی دکتر امین ناجی معاون فرهنگی اجتماعی و دکترعلی کریمی ریس هیات سوارکاری استان از خانواده های شهدا مدافع حرم دانشگاه پیام نور و تجلیل و قدردانی شد.