مسئله فلسطین، مسئله اختصاصی یک ملت نیست بلکه برای همه امت اسلام یک مسئله است.

به مناسبت گرامیداشت شهدای انتفاضه جدید مردم فلسطین درراهپیمایی حق بازگشت جمعی از اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه پیام نور بانماینده محترم مقاومت اسلامی حماس دیدارنمودند.

به گزارش یوپنا، دکتر علیرضا پارسا؛ رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در دیداربا نماینده مقاومت اسلامی حماس در خصوص جریان بازگشت که در فلسطین اتفاق افتاده و تعدادی شهید شدند گفت: این مسئله موجب احساس مسئولیت بیشتری در دوستان شد که به عنوان نماینده یک ملت در این کشور حضور پیدا کنند که علاوه بر اظهار همدردی، آمادگی کامل خود را چه در زمینه علمی و چه در زمینه دفاعی اعلام نمایند.

دکتر پارسا افزود: مسئله فلسطین، مسئله اختصاصی یک ملت نیست بلکه برای همه امت اسلام یک مسئله است.

وی تاکید کرد: در حقیقت بیداری که در کل کشور اسلامی خصوصا در فلسطین موجب خوشحالی شده، رویش حماس بود و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری  مبارزه و مقاومت باعث زنده نگه داشتن این مسئله شده است که هر دو همراه با توکل به خداوند می باشد.

رئیس بسیج اساتید در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که در ۲۵ سال آینده حتما نابودی اسرائیل را با چشم می‌بینیم، خاطرنشان کرد: همه شعار این است که اسلام مهم است نه فرقه ها و مذاهب و آنچه مسلم است اصل اسلام است که باید حفظ شود و امیدواریم پیش بینی مقام معظم رهبری را که در مواجهه با مسئول علمای سوریه داشتند؛ که انشالله در قدس نماز خواهیم خواند، به زودی محقق شود.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی ملت ایران خصوصا بسیج اساتید دانشگاه ها به مردم فلسطین گفت: امیدواریم با کارهایی که انجام می دهید، زمینه هر چه بیشتر این پیروزی فراهم شود و فراموش نکنیم که نگاه به خداوند موفق مان می کند و  امید آن است که در این مسیر راه را گم نکنیم و آنچه مسلم است این راه، از دل اسلام اصیل و اطاعت امر خدا بر می خیزد.

در ادامه این دیدار، دکتر قدومی در خصوص حمله اسرائیل به شهروندان فلسطینی گفت : درست است که اسرائیل در طی سه روز گذشته ۲۰ تن از شهروندان فلسطینی را شهید کرد و بیش از ۳ هزار نفر را مجروح و زخمی نمود ولی ما سرنوشتمان چنین رقم خورده و چون صاحب حق هستیم چاره ای جز ایستادگی نداریم و انشاالله به یاری خداوند به پیروزی و هدف غایی می رسیم.

وی همچنین در دیداری که به مناسبت مبعث رسول اکرم با مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری داشت تاکید مقام معظم رهبری را در رویارویی با طاغوت عنوان کرد و ادامه داد: از نشانه های مومن این است که رو در رو و مقابل طاغوت بایستد و این گونه نباشد که یک مومن در مسجد یا حسینیه بنشیند و منتظر بارش پیروزی از آسمان باشد.

نماینده مقاومت اسلامی حماس یادآور شد: ایران ۴۰ سال است که تحریم شده و اگر نگاهی گذرا به این روند و توسعه ۴۰ ساله داشته باشیم، می بینیم که علی رغم این تحریم ها شاهد پیشرفت و تحول شگفت انگیزی در زمینه علمی، اقتصادی، پزشکی بوده ایم و لذا شاهد پیشرفت و تحول در فلسطین نیز خواهیم بود، چرا که فلسطین کارش را با سنگ آغاز کرد و امروز به لطف خداوند موشک و هواپیمای بدون سرنشین داریم.

قدومی در مورد فرمایش مقام معظم رهبری که در ۲۵ سال آینده چیزی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت اظهار کرد: این پیامم مستلزم کار بیشتر از جانب ماست و امانتی بر گردن ماست که انشاالله بتوانیم این امانت را به درستی به سرانجام رسانیم، همچنین پیام ما برای کسانی که قصد تجاوز به ما را دارند این است که ما ناتوان و زبون و ضعیف نیستیم، بلکه قدرت ما ایمان ماست.

وی در پایان ضمن انزجار و مذمت شدیدکشورهایی که قصد نزدیک شدن وعادی سازی روابط بااسرائیل را دارند، خاطر نشان کرد: برای ما بعنوان یک فلسطینی هر گونه رابطه ای با رژیم صهیونیستی مذموم و نکوهیده است.
در پایان حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور برضرورت تداوم مبارزه و مقاومت مردم فلسطین ولزوم همراهی همه مسلمانان و آزادگان از ملت مظلوم فلسطین تاکیدنمودند.
درپایان این دیدارصمیمی، از طرف اساتیدبسیجی دانشگاه پیام نور، به رسم یادبود تابلو فرش مزین به آیات کریمه الهی وتصاویر مقام معظم رهبری و رهبر مقاومت اسلامی حماس به نماینده محترم مقاومت اسلامی حماس تقدیم گردید.