راز موفقیت نفر اول آزمون وکالت؛ سبک خاص پیام نور
راز موفقیت نفر اول آزمون وکالت؛ سبک خاص پیام نور

دانشگاه پیام نور راه درستی را برای آموزش دانشجویان خود انتخاب کرده است.

فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور، مطالعه منابع مرجع و شیوه غیرحضوری آموزش را مهمترین ویژگی این دانشگاه برای افراد شاغلی دانست که تمایل به ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود هستند.
به گزارش خبرگزاری یوپنا علی اکبر غلامی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی حقوق دانشگاه پیام نور و رتبه یک آزمون وکالت سال ۹۴ در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار حوزه و دانشگاه افزود: من در سال ۸۰ با رتبه ۵۰۰ در رشته هوا و فضا در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شدم و پس از فارغ التحصیلی در سال ۹۱ با کشف استعداد خود در رشته حقوق، دانشگاه پیام نور را برای شکوفا کردن استعداد خود انتخاب کردم.
غلامی که در طول دوران تحصیل، در شرکت بازرگانی خود مشغول به فعالیت بوده افزود: در کمتر دانشگاهی، دانشجویان ملزم به مطالعه منابع اصلی رشته خود هستند و بنده این موضوع را در جمع مسئولین دانشگاه پیام نور مطرح کردم که دانشگاه پیام نور راه درستی را برای آموزش دانشجویان خود انتخاب کرده است.
لازم به ذکر است علاوه بر کتاب محور بودن و شیوه برگزاری غیرحضوری کلاسها (به جز دروس عملی و آزمایشگاهی) در دانشگاه پیام نور، هزینه تحصیل در این دانشگاه نیز پائین تر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

گفت و گو: میثم خاکپور