دکتر مهدی یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور اصفهان راه اندازی این مرکز را در راستای تحقق سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم با تمرکز بر کارآفرینی و تولید ثروت باید سرلوحه تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور باشد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر مهدی یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور اصفهان راه اندازی این مرکز را در راستای تحقق سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم با تمرکز بر کارآفرینی و تولید ثروت باید سرلوحه تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور باشد.

وی اظهار داشت: مراکزی از دانشگاهها در سطح جهان وجود دارد که با استفاده از علم و فناوری سالیانه چندین برابر ارزش نفت ایران درآمد دارند، لذا دانشگاههای کشور باید به این سمت حرکت نمایند و دانشگاه پیام نور نیز به عنوان یک دانشگاه فراگیر که در اکثر شهرستان ها شعبه دارد نمی تواند از این قافله عقب بماند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی اظهار داشت: افتخار داریم که امروز به صورت رسمی مرکز خلاقیت و شکوفایی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان را افتتاح نماییم که اولین مرکز خلاقیت و شکوفایی در استان اصفهان در دانشگاه های پیام نور است.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور با اشاره به اینکه فرایند طولانی و پر فراز و نشیبی طی شد تا امروز شاهد افتتاح این مرکز باشیم افزود: امروزه شاهد رشد مراکز خلاقیت و شکوفایی و پارک های علمی و فناوری هستیم که با توانمندی خود قادر هستند تغیرات عمده و شگرفی را در اقتصاد هر منطقه و محلی ایجاد نمایند.

علیرضا غیورفرماندار شهرستان اردستان نیز اظهار داشت: مرکز خلاقیت و شکوفایی به لحاظ مسائل و موضوعاتی که به خود اختصاص داده بسیار حائز اهمیت است .و باعث افتخار است که با تعامل دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان و پیگیری بسیار خوبی که از سوی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان صورت گرفت امکان افتتاح این مرکز برای این دانشگاه فراهم شد .