رئیس رسانه ملی: آمادگی رسانه ملی برای انعکاس هر چه بهتر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن / قران منشاء مقابله فتنه دشمنان
رئیس رسانه ملی: آمادگی رسانه ملی برای انعکاس هر چه بهتر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن / قران منشاء مقابله فتنه دشمنان

رئیس رسانه ملی از آمادگی صدا و سیما برای انعکاس هر چه بهتر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: قرآن منشأ قدرت ما برای مقابله با فتنه‌ها است.

رئیس رسانه ملی از آمادگی صدا و سیما برای انعکاس هر چه بهتر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: قرآن منشأ قدرت ما برای مقابله با فتنه‌ها است.

به گزارش یوپنا، دکتر علی‌عسگری، رئیس رسانه ملی در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: در سازمان صدا و سیما برای انعکاس بهتر این برنامه در خدمت هستیم .
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی و ملت ما، ملتی مسلمانی است و منشأ بقای کشور اسلامی و قدرت مسلمانان، قرآن کریم است «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُمْ وَ آخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَيْ‌ءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَ أَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ» و بنا بر این آیه باید قدرت نظامی مسلمان همواره باید قوی باشد تا دشمنان به سمت آنها حرکت نکنند و مسلمانان در امنیت و آرامش باشند.
عسگری گفت: این روزها شاهد این هستیم که دنیا پر از فتنه‌ها است و تا آنجا که تاریخ را می‌شناسم اعتقاد دارم در این برهه شیطان بیش از هر زمانی برا ی تخریب بشریت و انسانیت و فاصله انداختن انسان‌ها از دین، رسوخ کرده‌ است آن هم به دلیل تکنولوژی‌ها است که بدست دشمن است. همه مسمانان و مؤمنان باید با اتکای به قرآن و اسلام مقابل این فتنه‌های شیطانی و تهاجم شیطان به بشریت را بگیرند، قرآن منشأ قدرت ما برای مقابله با فتنه‌ها است.
رئیس رسانه ملی اضافه کرد: وقتی بنا بر روایات فتنه‌ها مانند ابرهای سیاه ما را فرا گرفت باید به قرآن برای مواجه با فتنه‌ها برویم و بتوانیم در مقابل با آنها سدی ایجاد کنیم و مقاومت کنیم. قرآن رسانه‌ای است که هر کس در معرض انوار الهی آن قرار می‌گیرد تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد، همه ما قرآنیان و آنهایی که با قرآن زیست می‌کنند باید خود رسانه باشند، هر فردی که اهل قرآن است باید اهل رسانه باشد و آگاه کننده مردم باشد.
وی با اشاره به آیه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ»، گفت: بنا بر این آیه «هر که از مؤمنان با یهود و نصاری دوستی کند به حقیقت از آنها خواهد بود». آل سعود که این روزها زیر پرچم آمریکا می رود و عهد دوستی با صهیونیسم می‌بندد از انها است و به دلیل اینکه در فطرت و باطن مسلمان و قرآن، نفرت نسبت به ولایت استکبار و شیطان و یهود است، می‌بینیم این حس قرآنی از شرقی‌ترین نقاط کره زمین تا غربی ترین نقاط کره زمین در مسلمان در قبال آنها اوج می‌گیرد.
عسگری بیان کرد: هنگامی که آل سعود داعش و وهابیت را ایجاد می‌کند، می‌بینیم دولت وهابی در عراق و شام ایجاد کردند و می‌خواستند آن را تحت سیطره اسرائیل ببرند اما نفرت بر علیه اینها فوران می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسلمانان با وحدت و نیروی مقاومت بتوانند در برابر استکبار صهیونیسم ایستادگی کند و روزانه شاهد اقتدار اسلام باشیم. امیدواریم در روان ما نور اسلام را شعله‌ور باشد و هر روز شاهد رونق بیش از پیش اسلام در جامعه و خانواده باشیم.