عنایت: داوران در چند هفته اخیر عملکرد قابل قبولی داشتند
عنایت: داوران در چند هفته اخیر عملکرد قابل قبولی داشتند

 مسعود عنایت در ابتدای صحبت های خود گفت: قضاوت دیدارهای چند هفته اخیر لیگ برتر فوتبال اشتباهاتی داشت ولی در مجموع عملکرد داوران قابل قبول بود. هنوز فیلم دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بدستمان نرسیده است و پس از دریافت گزارشات ناظرین داوری با اعضای کمیته داوران آنالیز این مسابقات […]

 مسعود عنایت در ابتدای صحبت های خود گفت: قضاوت دیدارهای چند هفته اخیر لیگ برتر فوتبال اشتباهاتی داشت ولی در مجموع عملکرد داوران قابل قبول بود. هنوز فیلم دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بدستمان نرسیده است و پس از دریافت گزارشات ناظرین داوری با اعضای کمیته داوران آنالیز این مسابقات را در دستور کار خود قرار داده ایم.
عنایت در ادامه تاکید کرد: متاسفانه در بین تیم های لیگ برتری تیم ملوان بندرانزلی به نظرم بیشترین ضرر در خصوص قضاوت نادرست داوران کرده است. در دیدار مقابل تیم های صبای قم، سیاه جامگان و نفت  تهران داوران باید یک پنالتی به سود این تیم  می گرفتند که به اشتباه این امر صورت نگرفت.
وی در ادامه درباره تست مجدد داوران لیگ برتر گفت: با توجه به مردود شدن برخی از داوران و کمک داوران تست مجددی زیر نظر اعضای کمیته داوران طی چند روز گذشته به عمل آمد که یداله جهانبازی موفق شد این تست را با موفقیت پشت سر بگذارد. همچنین حمزه علی سلیمی، مجید ویشگاهی، بابک عباسقلی و عبدالرسول ذورقی چهار کمک داوری بودند که در این تست قبول شدند، ولی البرز حاجی پور حاضر به تست مجدد نشد.
رئیس دپارتمان داوران در پایان در خصوص مراسم تجلیل از داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: جا دارد اینجا تشکر ویژه ای از شرکت نامی نو – حامی داوران که روز گذشته در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد، داشته باشم. علیرغم اینکه شرکت نامی نو قراردادی در این زمینه نداشت ولی از ۳۵ داور خانم تقدیر و تجلیل کرد. همچنین به بهترین داور و کمک داور نیم فصل اول به ترتیب شیوا یاری و فاطمه سپاهی، نیم فصل دوم  سلطنت نوروزی و فاطمه سپاهی و کل فصل سلطنت نوروزی و فاطمه سپاهی سکه اهدا کرد.
منبع :سایت رسمی فدراسیون