رییس مجمع نمایندگان خیرین هرمزگان شهریه ۵۰ دانشجوی بی بضاعت دانشگاه پیام نور استان را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری یوپنا از بندرعباس، سید عبدالله هاشمی، رئیس مجمع نمایندگان خیرین هرمزگان در دیدار با دکتر محمد خیری، رئیس دانشگاه پیام نور استان پرداخت شهریه دانشجویان بی بضاعت این دانشگاه را متقبل شد.

دکتر خیری، رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در این دیدار ضمن قدردانی از خیرین دانشگاه ساز، گفت: هرمزگانی ها همواره در امر خیر پیشگام بوده و هستند.

وی اقدامات خیرین مدرسه ساز در استان هرمزگان را الگویی نمونه دانست و خواستار اهتمام و ورود جدی جامعه خیرین استان به امر مقدس دانشگاه سازی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در حال حاضر خیرینی در استان وجود دارند که درصدد حمایت از رشد علم در این خطه هستند، افزود: قطعاٌ کمک خیرین در حوزه های علمی تاثیرات عمیق تری در جامعه به جای خواهد گذاشت.

هاشمی، رئیس مجمع نمایندگان خیرین هرمزگان با اشاره به جایگاه و اهمیت علم آموزی در دین مبین اسلام، خاطرنشان کرد: در حدیثی از رسول اکرم(ص) آمده است که هیچ صدقه اى که مردم دهند از علمى که منتشر شود بهتر نیست.

وی با اشاره به وجود دانشجویانی از اقشار کم درآمد در دانشگاه ها به ویژه دانشگاه پیام نور، بر حمایت متمکنین و افراد نیکوکار از این دانشجویان در راستای ارتقای سطح علم و دانش و توسعه و بالندگی جامعه تاکید کرد.