مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور گفت: مسئولان نمایشگاه قرآن هر سال با بررسی و دقت نظر خوبی، به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می پردازند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور گفت: مسئولان نمایشگاه قرآن هر سال با بررسی و دقت نظر خوبی، به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می پردازند.

حجت الاسلام سید محمود نبوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری یوپنا اظهار کرد: برپایی نمایشگاه قرآن کریم اقدامی ارزشمند و خداپسندانه و دارای تاثیرات ارزنده ای در جامعه است.

وی حضور پژوهشگران و فعالان حوزه قرآن و عترت در نمایشگاه قرآن را پررنگ دانست و تصریح کرد: کارشناسان حاضر در غرفه دانشگاه پیام نور خدمات گسترده ای را در راستای ارائه مشاوره تحصیلی به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن ارائه می دهند.

نبوی اظهار داشت: غرفه دانشگاه پیام نور به نسبت سال های قبل کیفیت بالاتری به خود گرفته است ولی جا دارد برای سال آینده دانشجویان و اساتید به آن نگاه ویژه ای داشته باشند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور کیفیت برگزاری نمایشگاه بیست و ششم قرآن کریم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مسئولان نمایشگاه قرآن هر سال با بررسی و دقت نظر خوبی، به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می پردازند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های ریاست دانشگاه پیام نور بیان داشت: در مجموع کار بسیار ارزشمندی از غرفه دانشگاه پیام نور شاهد بودیم و یکی از کارهای فرهنگی و دینی در دانشگاه پیام نور را بخواهیم نام ببریم همین غرفه دانشگاه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می باشد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ خرداد ماه مصادف با ۱۹ رمضان با شعار “قرآن؛ چلچراغ هدایت” در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.