مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۷ در روزهای از سوم تا ششم تیر ماه خبر داد.

به گزارش یوپنا حسین توکلی اظهار داشت: کنکور سراسری ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در گروه‌های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی و هنر در روزهای یکشنبه سوم تیر تا چهارشنبه ششم تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و بخش و در ۴۷۹ حوزه امتحانی برگزار می شود.

توکلی تاکید کرد: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی شرکت کرده اند نیز باید دو یا سه کارت ورود به جلسه را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

وی یادآور شد: اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر جزئیات نحوه دریافت کارت و رفع نقص احتمالی و شرایط برگزاری آزمون فردا یکشنبه ۲۷ خرداد ۹۷ منتشر می شود.