میلاد زعفرانی دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته کشاورزی(گرایش تکثیر و پرورش آبزیان) دانشگاه پیام نور کرج ،همچنین دانش آموخته دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان (دانشگاه سراسری) در رشته علوم و مهندسی شیلات و پذیرفته شده در همین دانشگاه با رتبه ۴۷ در همین رشته از دوران تحصیل خود در دانشگاه پیام نور کرج و نقش این دانشگاه در ادامه تحصیل و موفقیت در این آزمون می گوید.

به گزارش یوپنا، آقای مهندس میلاد زعفرانی دانش آموخته پیام نور کرج که رتبه ۴۷ مقطع دکترا در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را کسب کرده است ،۳ سال دبیر کانون تئاتر دانشگاه نیز بوده و صاحب ۳ مقاله علمی و پژوهشی و دو ثبت اختراع در حوزه صنایع غذایی و دارویی می باشد.

رتبه ۴۷ آزمون دکترا و پذیرفته شده رشته رشته علوم و مهندسی شیلات دانشگاه گرگان تمام موفقیت خود را مدیون تلاش خو،راهنمائیهای پدر و سیستم آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور میداند.

میلاد زعفرانی دبیر سابق کانون تئاتر دانشگاه پیام نور کرج در این مصاحبه ضمن تقدیر از دانشگاهاین پیام نور که حتی پس از فراغت از تحصیل ارتباط با دانشجو را حفط کرده اند، اذعان داشت:خدا را شاکرم که در دانشگاه پیام نور درس خواندم و با استفاده از منابع غنی و استاندارد درسی،اساتید دلسوز و متخصص و سیستم آموزشی و بویژه آزمونهای متمرکز توانستم هم در کارشناسی ارشد و هم در دکترا به آنچه که میخواستم دست پیدا کنم.
وی ادامه داد: نقطه قوت دانشگاه پیام نور سیستم کلاسی منحصر به فردی است که دانشجو را از استرس حضور در کلاس رها کرده و دانشجو با فراغ خاطر به تحصیل مشغول شده و در صورت کمی همت و تلاش که همسو با هدف باشد،نتایج مطلوبی را بدست خواهد آورد.
میلاد زعفرانی هدفمند بودن تحصیل را شرط موفقیت در رده های بالاتر عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به هدف به نصیحت پدرم که مشوق اصلی من در این راه بود عمل کردم و همه چیزم را فدای هدفم کردم.
دانش آموخته پیام نور کرج صاحب ۳مقاله علمی و پژوهشی در حوزه رشته تحصیلی خود و همچنین دو ثبت اختراع می باشد.
وی در خصوص اختراعات ثبت شده که درصورت تجاری سازی منجر به کارآفرینی و و کسب درآمد خواهد شد گفت: دو طرح بنده که مرحله ثبت مالکیت معنوی آن به پایان رسیده است در صورت خروج از مرحله آزمایشگاهی در مرحله ابتدایی حد اقل منجر به اشتغال ۵۰ نفر به صورت مستقیم در حیطه دارویی و غذایی خواهد شد.
مهندس میلاد زعفرانی در پاسخ به این سوال که آیا آیا در کنکورهای دکتری سالهای قبل نیز شرکت داشتید؟ گفت: خیر این اولین بار است که در این آزمون شرکت میکنم و به محض فراغت از تحصیل از دانشگاه پیام نور کرج بدون وقفه در مقطع کارشناسی ارشد و سپس در دکترا پذیرفته شدم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشتید؟ پاسخ داد:خیر. در آزمون و کلاس خاصی شرکت نکرده ام و تنها از منابع درسی مقطع کارشناسی پیام نور و ارشد همین رشته استفاده کردم.

دانش آموخته موفق دانشگاه پیام نور کرج در پایان این مصاحبه اظهار داشت : باز هم از تمام کارکنان علمی و اداری دانشگاه پیام نور در حوزه های مختلف بویژه حوزه فرهنگی و روابط عمومی تقدیر میکنم و بسیار علاقمندم به اینکه در آینده ای نه چندان دور در این دانشگاه به تدریس بپردازم.
گفتنی این این دانش آموخته موفق دانشگاه پیام نور هنوز با تمام اساتید و دانشجویان رشته کشاورزی این دانشگاه در ارتباط است و از پاسخگویی سریع و درست اساتید خود بسیار اظهار رضایت می کند.