از فردا نیز انتظار وقوع دمای بالای ۴۹ درجه سانتی‌گراد وجود دارد که این امکان افزایش در شهرستان‌های امیدیه و شوشتر به بالای ۵۰ درجه سانتی‌گراد نیز وجود دارد.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به پیش‌بینی وزش باد قابل ملاحظه در شمال غرب خوزستان در روز چهارشنبه گفت: امکان وقوع گرد و غبار محلی در برخی ساعات نیز وجود دارد.

محمد سبزه‌زاری در زمینه آخرین وضعیت جوی استان خوزستان با اشاره به افزایش دما در سطح استان خوزستان اظهار داشت: از امروز تا اواسط هفته آینده پیش‌بینی افزایش دما برای استان را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از فردا نیز انتظار وقوع دمای بالای ۴۹ درجه سانتی‌گراد وجود دارد که این امکان افزایش در شهرستان‌های امیدیه و شوشتر به بالای ۵۰ درجه سانتی‌گراد نیز وجود دارد.

سبزه‌زاری با اشاره به پیش‌بینی وزش باد قابل ملاحظه در شمال غرب خوزستان طی روز چهارشنبه، افزود: امکان وقوع گرد و غبار محلی در برخی ساعات نیز وجود دارد.

وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه با ۲۱ و ۷ دهم درجه سانتی‌گراد و شوش با ۴۶ و ۶ دهم درجه و به‌ ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و نوسانات دمای هوای اهواز بین ۲۷ و ۴۶ درجه سانتی‌گراد است.

منبع: تسنیم