معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور ازمراکز واحدها و نیز ستاد استان دانشگاه پیام‌نور سمنان بازدید کرد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور ازمراکز واحدها و نیز ستاد استان دانشگاه پیام‌نور سمنان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر حسن علیزاده در این بازدید درباره رابطه دانشگاه با وزارت علوم گفت: ما شاهد حمایت وزارت علوم از دانشگاه پیام‌نور هستیم تا جایی که نگاه وزارت علوم این است که پیام‌نور متعلق به دولت است، یعنی هر مشکلی برای دانشگاه پیام‌نور به وجود بیاید برای دولت به وجود آمده است. دانشگاه پیام‌نور باید وجهه خود را حفظ کند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور بیشتر به همدلی نیاز دارد و هیات رئیسه تمام همت خود را به کار گرفته تا کارمندان و اعضای علمی کمترین دغدغه را داشته باشند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور خطاب به روسای مراکز و واحدها بیان کرد: روسای مراکز و واحدها باید مشکلات را اولویت‌بندی کنند تا بتوانیم بودجه‌بندی درست بر مبنای موضوعات مهم داشته باشیم.

علیزاده افزود: دانشگاه پیام‌نور می‌تواند چیزی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد. باید با هم تلاش کنیم منابع درآمد دانشگاه را بالا ببریم چون درآمد خارج از شهریه دانشگاه بسیار پایین است.

وی با اشاره به منطقه‌ای شدن دانشگاه پیام‌نور گفت: منطقه‌ای شدن مانند منطقه‌ای شدن سابق نیست و با شیب ملایم انجام می‌شود. فقط کمی اختیارات مراکز و واحدها بیشتر می‌شود و سازمان بعد از منطقه‌ای شدن حکم ناظر را دارد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور تاکید کرد: همه همکاران باید نسبت به پیام‌نور دغدغه داشته باشند چون دانشگاه پیام‌نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و باید همه ما در حد نام و برند دانشگاه فعالیت کنیم.