دکتر محمدهادی امین ناجی سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از ستاد استان و مرکز اراک استان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور درجمع رییس، معاون و جمعی از مدیران دانشگاه پیام نور استان مرکزی در مرکز اراک گفت: بودجه فرهنگی سالجاری براساس شاخص ها و بندهای هزینه ای، مجزا و هدفمند برنامه ریزی شده است.

دکتر امین ناجی ادامه داد: بودجه اختصاصی فرهنگی در حوزه های مختلف فرهنگی، تربیت بدنی و مشاوره اعلامی به استان ها براساس تعداد دانشجویان هر استان دقیق و واقعی اعلام شده و در فواصل مختلف قابل هزینه کرد بر پایه سرفصل های بودجه اعلامی است .

وی در خصوص وظایف سازمان، استان ها و مراکز و واحدها تصریح کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی سهم سازمان، استان ها، مراکز و واحدها تعریف شده است و این تعریف موجب نظم بیشتر در اجرای برنامه های فرهنگی است.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز گفت : بودجه فرهنگی استان در سال جاری حدود ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته و به همین دلیل در بحث درآمدزایی از ساختمان ها و امکانات فرهنگی پیش قدم شده ایم که البته در این خصوص مسایل و مشکلاتی وجود دارد که درصد دحل آنها هستیم ..

دکتر ملکی راد افزود: دانشگاه پیام نور استان مرکزی در حوزه درآمدزایی از ساختمان های فرهنگی اقدامات قابل توجه و بسزایی انجام داده و در آینده رشد خوبی در استان شاهد خواهیم بود.