وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رئیس دانشگاه سمنان را منصوب کرد.

به گزارش یوپنا به نقل از دانشگاه سمنان، با صدور حکمی از سوی منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه سمنان منصوب شد.

در این حکم آمده است، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی بر اساس مصوبه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم به مدت چهار سال به ریاست دانشگاه سمنان منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است، امیدوارم با سعی و اهتمام جناب عالی و بر اساس اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید .

مسعود نصیری زرندی پیش از این سرپرستی دانشگاه سمنان را برعهده داشت.

وی متولد ۱۳۴۹، فارغ التحصیل رشته مهندسی از دانشکده فنی دانشگاه تهران در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین فارغ التحصیل دکترای مهندسی شیمی (نفت) از دانشگاه علم و صنعت است.

وی دانشیار دانشگاه مهندسی شیمی، نفت و گازدانشگاه سمنان با تخصص سیالات حفاری است و تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۳۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را برعهده داشته است و تعداد زیادی مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین المللی را تالیف و منتشر کرده است.

نصیری زرندی مسئولیت معاونت دانشجویی و اداری و مالی دانشگاه سمنان و سرپرستی معاونت فرهنگی این دانشگاه را در کارنامه خود دارد.