استاندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق گفت: تغییر ساعات کاری ادارات در تهران در حال حاضر تا آخر تیرماه ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید می شود. مقیمی اظهارداشت: این تصمیم تنها به خاطر مشکلی که در رابطه با کمبود برق مواجه هستیم گرفته شده است چراکه آب پشت سدها کم است و مجبور شدیم برای جبران، این مساله را مدیریت کنیم.

مقیمی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق گفت: تغییر ساعات کاری ادارات در تهران در حال حاضر تا آخر تیرماه ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید می شود.

محمدحسین مقیمی استاندار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر ساعات کاری ادارات در فصل تابستان اظهارداشت: این تصمیم تنها به خاطر مشکلی که در رابطه با کمبود برق مواجه هستیم گرفته شده است چراکه آب پشت سدها کم است و مجبور شدیم برای جبران، این مساله را مدیریت کنیم.

مقیمی با بیان اینکه این تصمیم دولت است، افزود: این تصمیم در حال حاضر تا آخر تیرماه ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید می شود.

استاندار تهران در پایان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق افزود: انشالله این طرح اجرا شود و ما امیدواریم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

منبع: فارس