تیم تنیس روی میز دانشگاه پیام نور همدان به نمایندگی از دانشگاه های پیام نور در این دوره از مسابقات حضور داشت که موفق شد هم در بخش انفرادی وهم در بخش دوبل و هم در بخش تیمی عنوان سومی این دوره از مسابقات را به خود تخصیص دهد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا_ مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از کسب عنوان سومی تیم تنیس روی میز دانشگاه پیام نور در چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی کشور خبرداد و افزود:  تیم تنیس روی میز دانشگاه پیام نور همدان به نمایندگی از دانشگاه های پیام نور در این دوره از مسابقات حضور داشت که موفق شد هم در بخش انفرادی وهم در بخش دوبل و هم در بخش تیمی عنوان سومی این دوره از مسابقات را به خود تخصیص دهد.

نصیرزاده اظهار داشت: تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم که به نمایندگی از پیام نور دراین دوره از مسابقات حضور دارد بعد از کسب عنوان سرگروهی و صعود به جمع هشت تیم برتر امروز توانست به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابد وی ادامه پیش از این تیم والیبال دانشگاه پیام نور گیلان نیز موفق شده بود به جمع هشت تیم برتر مسابقات المپیاد چهاردهم راه یابد.

دبیر شورای ورزش دانشگاه پیام نور افزود: در این دوره از مسابقات نمایندگان دانشگاه پیام نور به غیر از سه رشته فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در رشته های جودو، دو ومیدانی، کشتی فرنگی و آزاد و شنا حضور خواهد داشت.

لازم به توضیح است چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از تاریخ ۱۰ الی ۱۸ مرداد به میزبانی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است