گواردیولا: مهم سه امتیاز بود!
گواردیولا: مهم سه امتیاز بود!

سرمربی بایرن با اذعان به برد شکننده امشب تیمش برابر فرانکفورت، از کسب سه امتیاز مسابقه ابراز رضایت کرد. بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ از سد آینتراخت فرانکفورت بگذرد. بعد از پایان مسابقه پپ گواردیولا گفت:" همیشه بعد از وقفه لیگ بخاطر دیدارهای ملی کار ما پیچیده می‌شود. با این حال […]

سرمربی بایرن با اذعان به برد شکننده امشب تیمش برابر فرانکفورت، از کسب سه امتیاز مسابقه ابراز رضایت کرد.

بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ از سد آینتراخت فرانکفورت بگذرد. بعد از پایان مسابقه پپ گواردیولا گفت:" همیشه بعد از وقفه لیگ بخاطر دیدارهای ملی کار ما پیچیده می‌شود. با این حال شروع خوبی داشتیم و علاوه بر گل بی‌نظیری که فرانک زد، بارها موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، مخصوصا ۲۵ دقیقه نخست عالی بودیم. اگر گل‌هایمان را به دو می‌رساندیم کارمان آسان‌تر می‌شد اما مشکل آنجا بود که در دادن پاس آخر دقت لازم را نداشتیم و هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم از تمرکز بازیکنان کاسته می‌شد. بهر حال مهم کسب سه امتیاز بود و از حالا تمرکزمان را روی بازی مقابل بنفیکا خواهیم گذاشت. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم."

نیکو کواچ ،مربی آینتراخت، هم گفت:" از نتیجه راضی نیستم چونکه باختیم، اما از بازی شاگردانم چرا. ما کار را برای بایرنی‌ها بسیار دشوار کرده بودیم. در نیمه دوم هم خیلی خوب و فشرده مقابل آنها ایستادیم. اما متاسفانه آنطور که باید از ضد حملات استفاده نکردیم. برای بایرن در مقابل بنفیکا آرزوی موفقیت می‌کنم."