قیمت سیر خشک در هفته جاری از ۴۰۰۰ تا ۹ هزار تومان و غوره آبی از ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ و غوره عسگری از ۴۰۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه بار فروشان از ثبات نسبی قیمت بخش عمده انواع سبزیجات و میوه های پرمصرف در میدان مرکزی میوه وتره بار خبر داد.

به گزارش یوپنا به نقل از عصرایران، حسن صابری درخصوص قیمت انواع صیفی و سبزی پرمصرف در بازار گفت: بامیه از ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، ​گردو تازه از ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان،​ فلفل تند ریز از ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، فلفل شیرین شمال از ۵۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان، بادمجان قلمی از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰تومان، پیاز زرد از ۶۰۰ تا ۱۵۰۰، پیاز شیری ۷۰۰ تا ۱۸۰۰، فلفل دلمه ای سبز ۱۵۰۰تا ۴۰۰۰تومان، کاهو پیچ سالادی ۱۵۰۰تا ۳۰۰۰تومان، کدو مسمایی ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰هزار تومان، کرفس ۱۰۰۰ تا۲۵۰۰ تومان ،گوجه فرنگی نو از ۱۵۰۰تا ۳۲۰۰، کلم قرمز از ۱۰۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان ، لوبیا سبز از ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰، هویج از ۱۲۰۰ تا ۲۸۰۰ ، سیب زمینی از ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ ، سیب زمینی استانبولی۱۰۰۰ تا۴۰۰۰، سبزی خوردن ۱۰۰۰تا ۲۲۰۰وسبزی جور ۸۰۰تا ۲۰۰۰ فروخته می شود.

وی افزود: قیمت سیر خشک در هفته جاری از ۴۰۰۰ تا ۹ هزار تومان و غوره آبی از ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ و غوره عسگری از ۴۰۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

رئیس ­اتحادیه بار فروشان ادامه داد: انگور بی دانه زرد از ۵۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان،​ انگور رطبی از ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰،​ انگور عسگری ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان،​ توت فرنگی کرج از ۶۰۰۰تا ۱۷۰۰۰ تومان، طالبی از ۱۰۰۰ تا ۳۳۰۰،​طالبی شاه پسند از ۱۵۰۰تا ۳۰۰۰تومان ،انجیر سیاه از ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، خیار رسمی ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، سیب گلاب ۶۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان ، انواع هلو از ۲۵۰۰تا ۶۰۰۰، هلوانجیری ۶۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰، شلیل انجیری از ۴۰۰۰تا ۱۰۰۰۰، شلیل شب رنگ از ۳۰۰۰تا ۹۰۰۰، آلو سیاه از ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰، آلو شابلن از ۴۰۰۰تا ۹۰۰۰، آلو زرد ۳۰۰۰تا ۹۰۰۰، خربزه ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰، گلابی بیروتی از ۸۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰، موز ۵۵۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان و هندوانه ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان عرضه می شود.

صابری گفت: آلبالو تخم خارجی از۶۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰، آلبالو رسمی از ۶۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰و لیمو ترش ریز از ۷۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان عرضه می شود.