مرحله استانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور خوزستان در بخش بانوان روز گذشته ۵ شهریورماه برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند.

به گزارش یوپنا مهدی یگانه‌زاده، مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان خوزستان ، اظهار کرد: مرحله استانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور خوزستان در بخش بانوان روز گذشته ۵ شهریورماه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات که در سه بخش دانشجویان، کارکنان و استادان برگزار شد، ۳۰ نفر شرکت داشتند.

یگانه‌زاده افزود: مینا چشم‌سبز در رشته حفظ کل از اهواز، سیده یاسمین پیرا در رشته حفظ بیست جزء از خرمشهر، امل عبیداوی در رشته حفظ ۱۰ جزء از شادگان، افسانه آذرمون در رشته حفظ ۵ جزء از باغملک، فاطمه عاشوری از شادگان و آمال کوتی از هویزه در رشته ترتیل، آمنه آلبوخنفر در رشته تحقیق از شادگان، ندا خالدی‌فر در رشته مناجات و دعاخوانی از شادگان، فاطمه قائدی در رشته ترتیل بخش استادان از رامشیر، برگزیدگان این دوره از مسابقات بودند.

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان خوزستان عنوان کرد: منظر نویدی، صدیقه لویمی و ایمان تمیمی داوران این دوره از مسابقات بودند. مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآن مهرماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس آیین‌نامه مسابقات اسامی نفرات اول به همراه فایل صوتی و تصویری اجرای آنها در مرحله استانی برای داوری مجدد به تهران فرستاده می‌شود و پس از آن نفرات برگزیده و راه‌یافتگان به مرحله کشوری مشخص خواهند شد.