معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: همان روز که شورای نگهبان این قانون را تایید کرد، استعفایم را نوشتم و تحویل استاندار دادم و تصمیم‌گیری در این رابطه با ایشان است.

به گزارش یوپنا به نقل از فارس از مشهد، رحیم نوروزیان گفت: استانداران، معاونین استانداران، معاونین وزرا و سفرا و مدیران و مسؤولین همه جز این قانون قرار می‌گیرند، البته هنوز مشخص نیست که از استان خراسان رضوی چند نفر جز این قانون قرار می‌گیرند، اما آقای رشیدیان استاندار، من به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل اتباع استانداری و مدیرکل حراست استانداری مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شویم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه از فرمانداران استان کسی مشمول این قانون نمی‌شود، فرمانداران استان نیروهای جوانی هستند که هنوز فرصت خدمت به مردم را دارند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: همان روز که شورای نگهبان این قانون را تایید کرد، استعفایم را نوشتم و تحویل استاندار دادم و تصمیم‌گیری در این رابطه با ایشان است.

وی توضیح داد: در عین حال مهلت ما برای استعفا همان مدت دو ماهه بعد از ابلاغ این قانون توسط رییس‌جمهور است.

نوروزیان تأکید کرد: این‌طور نیست که عده‌ای فکر می‌کنند مدیران دو دستی میزشان را چسبیده‌اند، این نوع ادبیات و گفتمان در کشور توهین‌آمیز است.