یک هزار و ۳۰۰ سقط درمانی با بهره گیری از احکام شرعی انجام شده است/ انعقاد تفاهم نامه با آلمان و سوئد برای حمایت از معلولان در کشور
یک هزار و ۳۰۰ سقط درمانی با بهره گیری از احکام شرعی انجام شده است/ انعقاد تفاهم نامه با آلمان و سوئد برای حمایت از معلولان در کشور

رئیس سازمان بهزیستی با بیان این که یک هزار و ۳۰۰ سقط درمانی با بهره گیری از احکام شرعی انجام شده است، از انعقاد تفاهم نامه با آلمان و سوئد برای حمایت از معلولان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا، دکتر انوشیروان محسنی بندپی دیروز جمعه، ۵ شهریور سال جاری، در آیین واگذاری ۷۳۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در استان البرز، گفت: با توجه به این که برخی از معلولیت ها ناشی از ژنتیک بوده با مشاوره های لازم درصدد هستیم تا از آن پیشگیری کنیم.
وی افزود: انجام یک هزار و ۳۰۰ سقط درمانی با بهره گیری از احکام شرعی از دیگر اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.
رئیس سازمان بهزیستی، تصریح کرد: اکنون در طرح تنبلی چشم ۸۰ درصد به موفقیت دست یافته ایم زیرا دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از معلولان به کار گرفته است.
وی ادامه داد: بنا برتاکید دولت هیچ معلولی نباید از لوازم توانبخشی بی بهره باشد و بودجه های مناسبی دراین زمینه اختصاص داده شده است.
دکتر محسنی بندپی، گفت: دولت همواره درتلاش است تا بهترین امکانات و خدمات را برای جامعه هدف بهزیستی داشته باشد.
وی افزود: با انجام مشاوره های لازم بسیاری از خودکشی ها در کشور پیشگیری شده است.
رئیس سازمان بهزیستی، خاطر نشان کرد: تفاهم نامه هایی را با آلمان و سوئد برای حمایت از معلولان در کشور و زندگی بهتر آنان منعقد کرده ایم.

انتهای پیام