عطا قادری رتبه اول کنکور سراسری در رشته آموزش زبان انگلیسی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران در سال تحصیلی جاری را به خود اختصاص داد.

عطا قادری رتبه اول کنکور سراسری در رشته آموزش زبان انگلیسی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران در سال تحصیلی جاری را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، قادری متولد سال ۱۳۷۳ اهل روستای گویزه کویره از توابع شهرستان مریوان و فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور کردستان در رشته زبان و ادبیات انگلیسی است که موجب افتخار آفرینی برای دانشگاه پیام نور شد.

این دانشجوی مریوانی گفت: منابع جدید و معتبر کتب درسی دانشگاه پیام نور، اساتید دلسوز و با درایت این دانشگاه و استفاده از منابع آموزشی و کتاب، فایل های صوتی موجود در بازار به عنوان وسایل منابع آموزشی در کسب موفقیت وی تاثیر گذار بوده است.

قادری انگیزه درونی و تلاش برنامه ریزی شده را در راه رسیدن به ترقی و پیشرفت بسیار تأثیرگذار اعلام کرد، ادامه داد: در این میان الگو و مشوق عالی من استادم دکتر سعیدیان و پدر و مادر زحمتکش و دلسوزم بسیار نقش حمایتگر و روحیه بخشی ایفا کردند.

وی عدم توجه به شبکه های اجتماعی و خداحافظی با فضای مجازی را یکی از مهمترین علتهای پیشرفت خود عنوان کرد و خطاب به دیگر همسالان خود اظهار داشت: گردش در شبکه های اجتماعی کاری عبث و بیهوده و موجب از دست رفتن فرصت های طلایی می شود.

وی در این گفت و گو اظهار کرد: محرومیت مانع موفقیت نمی شود و در حال حاظر مشغول به تدریس زبان انگلیسی است.

وی در پایان امید و صبر را دو عنصر کلیدی موفقیت خود عنوان کرد و افزود: با صبر و امید برای داشتن آینده ای بهتر و رسیدن به پله های ترقی حدود ده ساعت در شبانه روز مطالعه موثر داشتم لذا به همه دانش آموزان و دانشجویان طالب علم و دانش توصیه می کنم با هدف و برنامه ریزی آگاهانه عمل کنند قطعا موفقیت های روزافزونی را کسب می کنند.