دفاتر آموزش های آزاد در دانشگاه پیام نور در راستای برنامه مهم این دستگاه برای گسترش مهارت آموزی راه اندازی شده و می توانند با برگزاری دوره های مهارت آموزی بر اساس نیازهای روز ، به سرعت بخشیدن به این مهم کمک کنند.

دانشگاه پیام نور استان تهران در بین دفاتر آموزش آزاد این دانشگاه رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، در نشستی که با حضور دکتر علیزاده؛ معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، دکتر مقدسی؛ مدیرکل دفتر آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور، مدیران مالی و مسوولان دفاتر آموزش های آزاد مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار شد، برترین های دفاتر آموزش آزاد دانشگاه پیام نور کشور معرفی شدند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن تشکر از استان های برتر در این زمینه، بر اهتمام بیشتر به این حوزه تاکید کرد.

در ادامه این کارگاه، مهندس الهام محمدصالحی با تجربه اجرای بیش از صد دوره مهارت آموزی در یک سال اخیر، به عنوان برترین سرپرست دفتر آموزش آزاد استان های دانشگاه پیام نور، تجربه های خود را در کسب این موفقیت، با سایرین به اشتراک گذاشت.

گفتنی است ،دفاتر آموزش های آزاد در دانشگاه پیام نور در راستای برنامه مهم این دستگاه برای گسترش مهارت آموزی راه اندازی شده و می توانند با برگزاری دوره های مهارت آموزی بر اساس نیازهای روز ، به سرعت بخشیدن به این مهم کمک کنند.