جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر در حمایت از محمد شریعتمداری وزیر صنعت،معدن و تجارت بیانیه صادر کردند.

به گزاترش یوپنا جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر در حمایت از محمد شریعتمداری وزیر صنعت،معدن و تجارت بیانیه صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک ریاست محترم جمهور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

خانواده معظم شهدا بر اساس تکلیف شرعی و وظایف سیاسی و اجتماعی خود اقدام به انتشار این بیانیه می نماید:

ریاست محترم جمهور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همانگونه که مستحضر می باشید وزیر محترم صمت جناب آقای شریعتمداری فردی متخصص و دارای تسلط کامل به وزارتخانه متبوع خویش بوده که این تخصص همراه با تدین٬ پاکی٬ ولایت پذیری و انقلابی گری می باشد.
به گواه صاحب نظران اقتصادی مشکلات اقتصادی امروز جامعه ما معلول عوامل داخلی و خارجی است که در ۴۰ سال اخیر در اقتصاد ما فعال بوده است

از زمان اعتماد ریاست محترم جمهور و نمایندگان ملت به آقای شریعتمداری زمان کوتاهی می گذرد که در این دوران تلاش های شبانه روزی و بی وقفه ای را جهت حل مشکلات به ارث رسیده نموده است.

خانواده های شاهد و ایثارگر دغدغه نمایندگان محترم مجلس مبنی بر استیفای حقوق ملت را ارج نهاده و ضمن اعلام حمایت از این حق قانونی فرزندان ملت در قوه مقننه از شما می خواهیم که برای عبور از بحران فعلی همگرایی را سرلوحه امور قرار داده تا بتوانیم بر مشکلات کشور غلبه نماییم.

بدون شک با حمایت شخص آقای ریس جمهور و نمایندگان ملت از آقای دکتر شریعتمداری مشکلات کشور به زودی حل شده و انگیزه و نشاط مجددا به جامعه بر خواهد گشت.

اینک و در این شرایط جنگ اقتصادی ایجاد فشارهای ناروا از جانب عده ای معدود بر فرزند شایسته ایران از چشم ملت دور نمی ماند.

ما خانواده های شاهد و ایثارگر ضمن حمایت قاطعانه از برادر عزیز جناب آقای دکتر شریعتمداری از ریاست محترم جمهور و نمایندگان محترم ملت عاجزانه درخواست حمایت و همکاری با فرزند شایسته و توانمند انقلاب اسلامی در این شرایط جنگ

اقتصادی که با حمایت عده ای منافق در داخل و استکبار خارجی در بیرون از کشور قصد ناامیدی مردم عزیز ایران و ضربه به منافع ملی را دارند خواستاریم.

بدون شک تصمیم تاریخی امروز ریاست محترم جمهور و نمایندگان ملت راه را بر زیاده خواهی های بعدی خواهند بست و در محیطی آرام و بدور از نقش آفرینی جریانات رانت خوار که تنها به منافع شخصی خود اندیشیده و در سایه همگرایی بیشتر قوا ملت ایران از مشکلات عبور خواهند کرد.

والسلام

جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر ایران اسلامی