مدیر مسئول نشریه « دراسات حدیثه فی نهج البلاغه» از اخذ مجوز علمی – پژوهشی این نشریه از کمیسیون نشریات وزارت علوم خبر داد.

مدیر مسئول نشریه « دراسات حدیثه فی نهج البلاغه» از اخذ مجوز علمی – پژوهشی این نشریه از کمیسیون نشریات وزارت علوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر علیرضا دل افکار گفت: این نشریه در رشته نهج البلاغه با همکاری انجمن علمی مطالعات نهج البلاغه ایران در دانشگاه پیام نور به زبان عربی منتشر می شود و متخصصان علوم قرآن و حدیث و علاقه مندان مطالعات میان رشته ای در باره نهج البلاغه می توانند از مطالب این نشریه بهره مند شده و همچنین برای آن مقاله ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه این نشریه سومین نشریه در زمینه مطالعات و پژوهش های نهج البلاغه در کشور است، اظهار داشت: این نشریه پیش از این با عنوان آموزه های نهج البلاغه به صورت علمی – تخصصی در دانشگاه منتشر می شد که با تلاش و پیگیری مستمر دکتر علم الهدی رئیس بخش الهیات، دکتر ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و دکتر محمدرضا حسینی موفق به اخذ مجوز علمی – پژوهشی با عنوان «دراسات حدیثه فی نهج البلاغه» از کمیسیون نشریات وزارت علوم شد.

دکتر دل افکار اظهار داشت: این نشریه هم اکنون در سامانه علمی نشریات بخش الهیات و علوم اسلامی دانشگاه پیام نور بارگذاری شده و کلیه اعضای هیات علمی می توانند با مراجعه به این سامانه از مطالب نشریه استفاده نموده و یا در صورت تمایل مقالات خود را جهت چاپ در نشریه ارسال نمایند.

گفتنی است، ارسال مقالات برای این نشریه به زبان فارسی بوده و ترجمه مقالات پذیرفته شده به زبان عربی و هزینه مربوطه برعهده این نشریه است. همچنین لازم به ذکر است، نشریه «دراسات حدیثه فی نهج البلاغه» با مدیر مسئولی دکتر علیرضا دل افکار و سردبیری دکتر محمدعلی آذر شب چهارمین نشریه دارای مجوز علمی – پژوهشی بخش الهیات و علوم اسلامی دانشگاه پیام نور به شمار می رود. این نخستین نشریه علمی ـ پژوهشی دانشگاه پیام نور است که تمام متن به زبان عربی چاپ می گردد.

اعضاء هیئت تحریریه نشریه عبارتند از: محمد علی آذرشب، حامد صدقی، سید محمدرضا حسینی، محمود کریمی، جعفر نکونام، فروغ پارسا، سید محمد مهدی جعفری، محمد هادی امین ناجی، علیرضا دل افکار، ناصر محمدی، صمد عبداللهی و مهدی ایزدی.