مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی دستگاه‌های مسئول درباره فضای مجازی گفت: در رابطه با فضای مجازی و آسیب‌های ناشی از آن متأسفانه همکاری و تعامل مناسبی بین دستگاه‌های مسئول وجود ندارد.

به گزارش یوپنا، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: باید از  زحمات و تلاش‌های این نهاد مهم امنیتی قدردانی و تشکر کرد.

وی با تأکید بر برخی از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی باید تلاش کند تا از ارزش‌های اصیل جامعه نگهبانی کرده و از طرفی نیز مقابل اشاعه مفاسد اخلاقی ایستادگی کند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به برخی از آسیب‌های فضای مجازی گفت: گسترش و نفوذ فضای مجازی در سطح جامعه وظایف و رسالت‌های نیروی انتظامی را مضاعف کرده است، نیروی انتظامی باید در راستای کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی قدم بردارد.

وی با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی از دستگاه‌های مسئول در رابطه با فضای مجازی ادامه داد: در رابطه با فضای مجازی و آسیب‌های ناشی از آن متأسفانه همکاری و تعامل مناسبی بین دستگاه‌های مسئول وجود ندارد و دراین‌بین برخی دستگاه‌ها دلسوزی و اهمیتی به این فضای حساس نمی‌دهند.

‌مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: برخورد قاطع اما با ملایمت باید مشی و روش نیروی انتظامی در برخورد با مردم باشد تا زمینه سوءاستفاده‌های رسانه‌های معاند فراهم نشود، امروز مردم نسبت به نیروی انتظامی خوش‌بین بوده و باید در راستای افزایش این خوش‌بینی حرکت کرد.