برد تیم فان خال با کمک شانس و اقبال
برد تیم فان خال با کمک شانس و اقبال

به گزارش یوپنا از ساکرنت، منچستریونایتد یکشنبه شب با نتیجه یک بر صفر برابر اورتون به برتری رسید و به رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.  لوئیس فان خال سرمربی منچستریونایند گفت: ما تیم خوش شانسی بودیم. ما خوب بازی نکردیم و در بهترین شرایط آمادگی قرار نداشتیم.  وی افزود: ما سه روز، کمتر یا بیشتر، […]

به گزارش یوپنا از ساکرنت، منچستریونایتد یکشنبه شب با نتیجه یک بر صفر برابر اورتون به برتری رسید و به رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد. 


لوئیس فان خال سرمربی منچستریونایند گفت: ما تیم خوش شانسی بودیم. ما خوب بازی نکردیم و در بهترین شرایط آمادگی قرار نداشتیم. 


وی افزود: ما سه روز، کمتر یا بیشتر، در حال آماده سازی بودیم که این مدت بسیار بیشتر از دیدار برابر منچسترسیتی یا آرسنال بود. ولی وقتی بازیکنان بعد از شرکت در بازیهای ملی به تیم بازمی گردند، نمی دانید در چه وضعیتی هستند. ما یک روز بیشتر به آنها استراحت دادیم. ولی انرژی و آمادگی نداشتند. فکر می کنم که اورتون برای بازی آماده تر بود. 


سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: گفته بودم که پیروزی در این مسابقه خیلی مهم است. در غیر این صورت پیروزی یک بر صفر قبلی برابر منچسترسیتی، ارزشی نداشت. اکنون باید به مصاف تاتنهام برویم که بازی آسانی نخواهد بود. اما ما معمولا مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کنیم. 


فان خال ضمن تقدیر از عملکرد بلایند گفت: باید به او استراحت بدهم. در این هفته دو روز به او استراحت خواهم داد تا وضع او دوباره بهتر شود.