همانطور که اپل با خریدن برند فرعی بیتس، گام به دنیای پرفروش هدفون ها گذاشته است، مایکروسافت نیز بیکار ننشسته و قصد دارد اولین تجربه هدفون های هوشمند خود را تحت نام Surface Pro 6 است.

به گزارش یوپنا، متاسفانه این غول تکنولوژی مستقر در ردموند دسترسی رسمی به این هدفون را به طور دقیق اعلام نکرده و آن را مبهم دانسته است. اما چیزی که معلوم است این است که لازم نیست بیش از حد برای دریافت این هدفون ها وقت صرف کنید، چرا که در حال حاضر این محصول در فروشگاه رسمی مایکروسافت پیش فروش شده و می توانید از تاریخ ۱۹ نوامبر به پیش فروش این محصول بپردازید.

قیمت هدفون سرفیس مایکروسافت درست مانند رقبا ۳۵۰ دلار تعیین شده است و با طراحی ایرپدهای Over-ear یا همان اطراف گوش راحتی خوبی هم خواهد داشت. نکته جذاب طراحی این هدفون پیچ چرخش در هر دو ایرکاپ یکی برای تنظیم حجم صدا و دیگری برای تنظیم میزان نویزکنسلینگ است.

از مشخصات فنی این هدفون می توان به کاهش نویز اشاره کرد که می تواند میزان حذف نویز محیط را تا ۱۳ درجه کاهش داد و آن را کنترل کرد. و به شما اجازه می دهد که مشخص کنید تا چه حجمی از صدای بیرون را بشنوید. با چرخنده روی گوش سمت راست می توانید صدا را کم و زیاد کرده و با چرخنده روی گوش چپ می توانید نویز محیط را کنترل کنید.

تمرکز روی صدا در هدفون های سرفیس مایکروسافت
جالب است بدانید که این محصول همچنین برای تعامل و ارتباط با دیگران طراحی شده و ۲ میکروفن روی هر گوشی آن و مجموعا ۸ میکروفن در بدنه آن در نظر گرفته شده که به شما کمک می کنند روی صدایی تمرکز کنید که می خواهید بشنوید.درگاه ۳ ونیم میلی متری این هدفون برای ارتباط شما با این هدفون به صورت بی سیم تعبیه شده است. همچنین دوام باتری این هدفون ۱۵ ساعت است و می تواند در مدت ۲ ساعت کاملا شارژ شود.

همچنین با جک ۳٫۵ میلی متری تا ۵۰ ساعت پخش موسیقی ممکن خواهد بود.  این هدفون کاملا هوشمند است به این معنا که شما می توانید با گفتن “Hey Cortana” فرمان های صوتی را انجام دهید. ویژگی جالب سرفیس هدفون این است که وقتی آن را از روی گوش خود برمی دارید، موزیک متوقف می شود. بنابراین می توانید هر زمان که خسته شدید، تنها آن را از روی سر خود بردارید تا پخش موسیقی متوقف شود.

به نظر می رسد که مایکروسافت با ارائه این هدفون به رقابتی جدی با دیگر برندها از جمله سونی پرداخته است که در اوج محبوبیت هستند.