مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از اعلام مراکز فروش بلیت هواپیما برای ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: مجوز پروازهای اربعین برای شرکت های هواپیمایی صادر شده است.

به گزارش یوپنا، رضا جعفرزاده با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی پروازهای اربعین با حضور مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری، معاونان بازرگانی شرکت های هواپیمایی، نمایندگان دستگاههای نظارتی از جمله سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی و حراست سازمان، اظهار کرد: طبق هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن شرکت‌های هواپیمایی و توافق مدیر‌ان عامل شرکت‌ها، نرخ پروازهای اربعین از تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف و بغداد و بالعکس، ۲٫۲ میلیون تومان و از مشهد به نجف و بغداد و بالعکس، ۲۰۸ میلیون تومان تعیین شده که تغییری نمی‌کند.

وی با بیان این‌که قیمت بلیت یکطرفه نیز نصف مبلغ اعلام شده خواهد بود، تصریح کرد:‌ ممکن است به دلیل افزایش تقاضا، بعضی واسطه‌‌ ها قیمت‌های غیرواقعی برای پروازها ارائه دهند که سازمان هواپیمایی کشوری طبق قانون با آنها برخورد جدی خواهد داشت. در این رابطه هماهنگی ها و اقدامات لازم جهت کنترل موضوع با سایر دستگاه ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: اسامی مراکز معتبر و مجاز فروش بلیط پروازهای اربعین، روی سایت سازمان www.cao.ir (لیست مراکز مجاز فروش بلیت) و سایت انجمن شرکت های هواپیمایی قرار گرفته است و انتظار می رود زائران بلیت های خود را از مراکز مذکور تهیه کنند.

وی یادآور شد:‌پروازهای اربعین حسینی از دوم آبان آغاز و تا ۱۲ آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت.