طی حکمی از سوی ریاست عالی دانشگاه پیام نور کشور محبی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور نهاوند انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، دکتر زمانی ریاست عالیه دانشگاه طی حکمی یزدان محبی را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند منصوب کرد

در ابتدایی جلسه الماسی ریس اسبق دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند گزارش مبسوطی از مجموعه اقدامات انجام گرفته را در طی سه سال مدیریت خود را تشریح نموده و یکی از افتخارات خود را  بیشترین زمانی که در دانشگاه با کارکنان و دانشجویان سپری نموده اند دانست.

صفی اله صفایی  امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز نهاوند که با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ، مدیران ستادی استان ، مدیران اجرایی شهرستان و کارکنان دانشگاه پیام نور نهاوند برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور استان همدان با توجه به ظرفیتی و بستر مناسبی که داشته توانسته است، رتبه و جایگاه مطلوبی در سطح کشور در حوزه های فرهنگی ، اداری ، اموزشی و پژوهشی و مالی در بین سایر دانشگاه های پیام‌نور  کسب کند.

وی گفت:  به دلیل این امر مسئولان  و کارکنان دانشگاه  باید تلاش بیشتری در زمینه ارتقاء علمی و فرهنگی این دانشگاه داشته باشند.
رئیس  دبیرخانه منطقه ۴ و دانشگاه پیام نور  استان همدان افزود: در سال۹۷ اقدامات موثری در زمینه احداث و تکمیل ساختمان آموزشی و تحصیلات تکمیلی در سطح استان  انجام و  در حال اجرا است  و گفت: امیدواریم با تلاش و پیگیری  بعمل امده شاهد دایر بودن رشته های جدید به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد در مرکز نهاوند باشیم.

صفایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور اقای محبی دانشگاه پیام نور نهاوند شاهد توسعه و بالندگی بیشتر باشد و این‌نکنته را یاد اور شدن شدند که تاکنون اقدامات چشمگیری در زمان تصدی اقای الماسی  در این زمینه ها صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: همکاری اساتید با کارکنان این دانشگاه می‌تواند در پیشبرد و توسعه اهداف آموزشی، فرهنگی و علمی دانشجویان بسیار تأثیرگذار باشد.

همچنین،  اقای محبی سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز نهاوند در این آیین با اشاره به اینکه ارتقاء علمی و فرهنگی دانشگاه را در دستور کار قرار خواهیم داد، اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام‌نور از نظر مسافت از سایر دانشگاه‌ها به مرکز استان  دورتر می باشد ، اما در تمام شاخص‌ها از سایر دانشگاه‌ها در زمینه جذب رشته‌ها، جذب  دانشجو و … پیشتاز بوده است.

وی افزود: باید با اخلاق و رفتار مناسب با دانشجویان باید  برخورد شود و  همچنین تکریم دانشجویان را در اولویت نخست کاری خود قرار دهیم محبی  با اشاره به اینکه ارتقای برنامه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی از برنامه‌های سال جاری است، تصریح کرد: امیدواریم، با جذب رشته‌های جدید زمینه رشد و بالندگی دانشگاه پیام‌نور مرکز نهاوند را فراهم کنیم.

در پایان در این مراسم از خدمات مصطفی الماسی رئیس سابق دانشگاه پیام نور نهاوند تقدیر و یزدان محبی به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

یاد اور میشود اقای محبی استادیار دانشگاه پیام نور و فارغ التحصیل رشته زمین شناسی در مقطع دکتری از دانشگاه بوعلی سینا می باشد