استار تاپ گامی مهم در جهت توسعه مهارت و کار آفرینی در سطح دانشگاه است و باید ضمن نگاه ویژه به این بحث در دانشگاه پیام نور در سراسر کشور،در سطح ملی و بین المللی نیز توجه داشته باشیم .

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، با اشاره به برگزاری استارتاپ ها در دانشگاه پیام نور گفت: استار تاپ گامی مهم در جهت توسعه مهارت و کار آفرینی در سطح دانشگاه است و باید ضمن نگاه ویژه به این بحث در دانشگاه پیام نور در سراسر کشور،در سطح ملی و بین المللی نیز توجه داشته باشیم .

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر کریمی در نشست هم اندیشی با اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: دانشگاه پیام نور از پتانسیل مطلوبی برای فعالیت در حوزه صنعت و کارآفرینی بر خوردار است و باید از تمامی ظرفیت های این دانشگاه به نحو احسن بهره مند شویم .

وی با عنوان اینکه استارتاپ ها علاوه بر ایجاد تحول در زمینه های مهارتی و کار آفرینی منبع در آمدی مطلوب برای دانشگاه خواهند بود، افزود: همه ما باید با همدلی ضمن تقویت بنیان های پژوهشی و کارآفرینی، درجهت اهداف و سیاست های کلان دانشگاه گام برداریم .

دکتر کریمی همچنین در نشست صمیمی با کارکنان دانشگاه پیام نور یاسوج بر ضرورت راه اندازی بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور تاکید کرد و گفت: بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان امکان راه اندازی ظرفیت ها و توانمندی های فارغ التحصیلان را برای کمک به دانشگاه فراهم می کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، با عنوان اینکه باید محیط آموزشی و پژوهشی مناسبی برای دانشجویان فراهم شود، اظهار داشت : دنیای امروز حاصل تفکرات و نظرات جدید است و ما باید این تفکرات راسرلوحه تصمیم گیری ها قرار دهیم.

وی موقعیت دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: همه کارکنان این دانشگاه باید با تلاش و همدلی دانشگاه را در مسیر تعالی و پیشرفت یاری کنند..