معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی گفت: از سال جاری به دانشجویان برتر جشنواره های فرهنگی،علمی و ورزشی کشوری تخفیف شهریه تعلق خواهد گرفت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی گفت: از سال جاری به دانشجویان برتر جشنواره های فرهنگی،علمی و ورزشی کشوری تخفیف شهریه تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر ناجی در دیدار با مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر در خصوص تخفیف شهریه دانشجویان برتر المپیادهای ورزشی افزود: برای دانشجویانی که رتبه های برتر را درجشنواره های کشوری کسب می کنند علاوه برحکم جشنواره، با توجه به رتبه های کسب شده تخفیفاتی به آنها تعلق می گیرد.

وی همچنین در خصوص همکاری اعضای علمی با انجمن های علمی دانشجویی گفت: با تصویب شورای فرهنگی به اعضای هیات علمی که انجمن های علمی دانشجویی همکاری می کنند حکم مشاوره داده خواهد شد.

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در خصوص حمایت های مالی از دانشجویان گفت: علاوه بر وام بانک انصار که به همه دانشجویان متقاضی پرداخت می شود امسال اعتبار خوبی از طرف وام صندوق رفاه و بنیاد علوی به دانشگاه پیام نور اختصاص داده شده است که دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: بنیاد علوی برای دانشجویان کم بضاعتی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و مشکلات مالی عدیده ای دارند اعتبار خوبی درنظر گرفته است.