نشست دکتر ضماهنی مدیر کل نظارت، ارزیابی و کنترل کیفیت دانشگاه با مدیران ستادی و روسای مراکز و واحدهای پیام نور استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر ضماهنی مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور به همراه دکتر دارایی معاون نظارت پای صحبت مدیران ستاد استان و روسای مراکز و واحد ها  پیام نور استان کرمان نشستند و راهکارهایی در زمینه دغدغه های آنها بیان نمودند.

مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در این نشست گفت: هدف از سفر به استان ها بررسی وضعیت موجود استان ها و رصد اقدامات انجام شده و مشکلات موجود می باشد زیرا گزارشات نظارت و ارزیابی همواره مبنای تصمیم گیری ها ی کلان خواهد بود.

وی اظهار داشت داشت: وجود جوانان تحصیل کرده از ارکان توسعه کشور است و دانشگاه پیام نور زمینه تحصیل اقشار مختلف را در کشور فراهم نموده است و نقش بسزایی در گسترش آموزش عالی درکشور داشته است.

دکتر ضماهنی به تلاش در راستای درآمدزایی اشاره کرد و افزود: درآمدزایی یکی از اولویت های مهم دانشگاه است و این درآمدها به حساب مراکز و واحدی که آن را کسب نموده واریز خواهد شد.

گفتنی است دکتر محدثی ریاست پیام نور استان کرمان در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دو ماهه خود، رعایت شایسته سالاری، خرد جمعی، استفاده از ظرفیت های همه همکاران علمی و اداری ،شفافیت مالی ، پرهیز از برخوردهای جناحی و سیاسی را از شاخص های مهم عملکردی خود دانست و بر تداوم این روند تاکید نمود.