دانشگاه پیام نور نگاه ویژه ای به اقشار کمتر برخوردار جامعه دارد که یکی از بارزترین ویژگی های مهم این دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی درجلسه روسای مراکز و واحدها ومدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان مازندران در مرکز محمودآباد با ابراز قدردانی از زحمات مجموعه مدیران و مسئولان این دانشگاه اظهارداشت: دانشگاه پیام نور نگاه ویژه ای به اقشار کمتر برخوردار جامعه دارد که یکی از بارزترین ویژگی های مهم این دانشگاه است.

اسماعیلی تصریح کرد: از ظرفیت خودم و مجمع نمایندگان مردم مازندران درمجلس شورای اسلامی برای تقویت دانشگاه پیام نور استفاده می کنم.
وی بابیان اینکه در شرایط دشوار کنونی و تنگناهای معیشتی و اقتصادی،  مدیریت بر دلها و حکومت بر قلب ها اثربخش تر است،گفت: در حال حاضر نمی توان صرفا با ابزار مدیریت اداری برمشکلات غلبه کرد و فائق شد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود:اگرچه کاهش تعداد دانشجویان یکی از مشکلات عمده و مهم بیشتر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است اما همه دانشگاهها باید تلاش کنند تا به سمت ارتقاء کیفیت حرکت کنند.

در این نشست حجت الاسلام دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران  نیز با اشاره به اینکه حدود ۱۷هزار دانشجو در ۱۸مرکز و واحد این استان تحصیل می کنند، برضرورت تعامل و ارتباط متقابل مدیران دانشگاه با مسئولین استانی و شهرستانی تاکید کرد.

وی با اشاره به استقبال داوطلبان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید، این موفقیت را محصول فرایند ممتاز و کیفیت آموزشی مطلوب دانشگاه پیام نور عنوان کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران با اشاره به آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ومهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش از همه روسای مراکز و واحدها خواست تا از تمامی ظرفیت و امکانات محلی و شهرستانی برای جذب حداکثری دانشجویان و انجام تدابیر ویژه برای تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب استفاده کنند.

شایان ذکر است در این نشست هریک از روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی به بیان دیدگاهها و نظرات خود درباره راهکارهای جذب حداکثری داوطلبان به تحصیل در دانشگاه پیام نور  پرداختند.