معاون پژوهش و فناوري دانشگاه پيام نور گفت:دانشگاه پیام نور با حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و کارآفرین، اقدامات گسترده ای در زمینه ثروت آفرینی آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، محمدعلی کریمی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد فضای مستقل و علمی دانشگاه جای خود را به مسائل حاشیه ای بدهد، بیان کرد: درگیری دانشگاه با موضوعات حاشیه ای، دانشگاه را از اهداف خود دور می کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور تنها تولید کننده مدرک نیست و در تلاش برای اعتلای علم اندوزی است، اضافه کرد: علم اندوزی باید منجر به خدمت به بشر، کارآفرینی و تولید ثروت شود.

وی با اشاره به پتانسیل آذربایجان غربی در تولید محصولات کشاورزی، بیان کرد: مشاهده فروش سیب در کنار جاده های این استان تصویری ناخوشایند اما واقعی از مشکلات را نمایان می کند.
کریمی ادامه داد: دانشگاه باید با شناخت کافی از مشکلات جامعه برای برطرف کردن آنان آستین بالا بزند.

علی معصومی رییس دبیرخانه منطقه ۳ دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم با بیان اینکه تمامی سرفصل های ستاد انقلاب فرهنگی در این دانشگاه تدریس می شود، گفت: این دانشگاه عزم جدی در راستای عمل به رهنمودهای رهبری دارد.

وی موفقیت در عرصه دانشگاهی را بدون مشارکت تیمی، ناممکن دانست و اضافه کرد: مسوولیت امانتی الهی است و باید از این امانت الهی در خدمت به خلق خدا بهره برد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، در این مراسم امامعلی عاشری تودیع و کامران جباری به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی معارفه شد.

عاشری از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ و ۱۳۹۳ تا به امروز ریاست دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی را بر عهده داشت.