رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: فعالیت‌های اجتماعی و مدنی اساس کار دانشگاه پیام‌نور است و ما در این زمینه از انجمن‌های داخل دانشگاه حمایت ویژه‌ای داریم.

افسر روحی، اظهار کرد: فعالیت‌های اجتماعی و مدنی اساس کار دانشگاه پیام‌نور است و ما در این زمینه از انجمن‌های داخل دانشگاه حمایت ویژه‌ای داریم.

به گزارش یوپنا وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل با داشتن بیش از ده هزار دانشجوی فعال  و همچنین بیش از هزار اساتید مدعو و هیات‌علمی، ظرفیت بزرگی را در مشارکت‌های مدنی و اجتماعی به وجود آورده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل تصریح کرد: وجود رشته‌های  علوم انسانی متنوع مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و نیز منابع درسی با کیفیت، باعث ایجاد مرکز قدرتمند علمی در دانشگاه پیام‌نور  شده است و ما می‌توانیم با مشارکت خود با نهادهای اجتماعی معضلات موجود در جامعه را تسکین بخشیم.

روحی به فعالیت NGOها و نهادهای مردم‌یار در دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل اشاره کرد و گفت: دانشجویان نخبه این دانشگاه با توان و انرژی مضاعف هر کجا خلاء مشاهده کردند، ورود پیدا می‌کنند و این فعالیت‌های اجتماعی جزء افتخارات دانشگاه پیام نور است.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور با شعار تحصیل برای همه، همه جا و همه وقت تلاش دارد تا موانع تحصیلی تمام اقشار جامعه را برطرف کند تا کسی به دلیل داشتن محدودیت‌هایی نظیر محدودیت زمانی، محدودیت مکانی، محدودیت مالی و غیره از تحصیلی محروم نشود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل یادآور شد: تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور در مقطع کارشناسی تا ۱۵ آبان ادامه دارد و تمام کسانی که متقاضی تحصیل در این دانشگاه هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز دانشگاه پیام‌نور در سطح استان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی گفت: همچنین متقاضیان به تحصیل در کارشناسی ارشد نیز تا ۶ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در آزمون فراگیر کارشناسی‌ارشد نوبت نوزدهم ثبت نام کنند.