دکتر ناجی صبح امروز با حضور در دانشگاه پیام نور زاهدان از بنای شهدای گمنام این واحد رونمایی کرد.

دکتر ناجی صبح امروز با حضور در دانشگاه پیام نور زاهدان از بنای شهدای گمنام این واحد رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، در این مراسم دکتر ناجی و دکتر اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با حضور بر مزاردو شهید گمنام با نثار گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

محمدهادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در خصوص ویژه برنامه‌های این دانشگاه به منظور افزایش فرهنگ و رفتارهای اخلاقی، گفت: یکی از مباحثی که همواره به آن تأکید داشته و داریم موضوع افزایش فرهنگ و اعتلای آن است و با آنکه برنامه‌های فرهنگی زیادی در کشور داریم اما باید بگوییم که این امر در نهایت باید به رفتار فرهنگی تبدیل شود. چرا که معتقدیم وجود فرهنگ و رفتارهای اخلاقی هیچ تفاوتی در اجتماع، دانشگاه‌ها و دیگر نقاط ندارد.

دکتر ناجی با اشاره به نقش موثر حضور مقبره شهدا در دانشگاه‌ها اذعان داشت: حضور شهدا ازنظر معنوی باعث انس دانشجویان و برکت بیشتر در دانشگاه می شود .

دکتر اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند، گفت: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم .

گفتنی است همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اسفند ماه ۹۶ سال این افتخار عظیم نصیب دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان شد، که میزبان دو شهید عظیم شان دفاع مقدس باشد.