رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با دانشجویان شرکت کننده در جشنواره قران و عترت دانشگاه پیام نور که موفق به کسب مقام های برتر شده بودند دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با دانشجویان شرکت کننده در جشنواره قران و عترت دانشگاه پیام نور که موفق به کسب مقام های برتر شده بودند دیدار کرد.

در این دیدار، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و افتخارآفرینی دانشجویان مراکز و واحدهای استان که برگ زرین دیگری را بر افتخارات دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی افزودند ، گفت : قرائت قرآن کریم و درک معانی و مفاهیم عمیق آن یک هنر است و جای بسی خوشحالی دارد که چنین جوانان با استعداد و مومن و متعهدی در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

ایشان با اشاره به اینکه داشتن وجدان کاری و اشاعه فرهنگ اسلامی و قرآنی از مشخصه های بارز فعالین قرآنی است ، گفت : شما می توانید تاثیر بسزایی در سایر جوانان و دانشجویان دانشگاه داشته باشید و فرهنگ قرآنی را در تمامی ابعاد توسعه و تقویت نمایید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با ابراز خرسندی از کسب مقام های برتر توسط تمامی شرکت کنندگان استان آذربایجانشرقی ، و تشکر از زحمات و تلاشهای بی وقفه این دانشجویان ، گفت : در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و اسلامی باید خسته نشویم و با برنامه ریزی و صرف هزینه این راه را تا رسیدن به سر منزل مقصود ادامه دهیم.

دکتر معصومی با اهداء لوح سپاس از تلاشهای افتخار آفرینان استان آذربایجانشرقی در مسابقات قرآن و عترت تقدیر کرده و برای همه آنان در مسابقات ملی که به میزبانی مشهد مقدس درماههای آتی برگزار خواهد شد آرزوی توفیق و سربلندی کرد.