در سامانه ابلاغ الکترونیکی (ثنا) قوه قضائیه تنها یک شناسه برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است و کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در تمامی مسائل حقوقی با دفتر حقوقی در سازمان مرکزی هماهنگ هستند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر رسول ابافت با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور با تمامی مراکز و واحدهای آن در سراسر کشور به لحاظ حقوقی یک شخصیت حقوقی واحد است، افزود: در سامانه ابلاغ الکترونیکی (ثنا) قوه قضائیه تنها یک شناسه برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است و کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در تمامی مسائل حقوقی با دفتر حقوقی در سازمان مرکزی هماهنگ هستند.

مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هر گونه طرح دعوی حقوقی و یا پاسخگویی به دعاوی در مراکز و واحدهای دانشگاه ضمن هماهنگی با سازمان مرکزی انجام می شود.

دکتر ابافت در مورد بکارگیری نیرو نیز اعلام کرد: دانشگاه به هیچ وجه قصد تعدیل نیروهای خود را ندارد اما بکارگیری نیروی انسانی جدید با مقررات و ضوابط قانونی نیز امکان پذیر نیست.

مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور با اشاره به مقررات مربوط به استفاده از مرخصی زایمان گفت: طبق قوانین و مقررات موجود، برخورداری از مزایای مرخصی زایمان نسبت به ۶ ماه اول متوجه سازمان تامین اجتماعی است و دانشگاه برای کلیه همکاران اداری و علمی که با مشکل در پرداخت این مزایا مواجه هستند، معاضدت های قضائی و تدابیری اتخاذ کرده که در صورت مراجعه همکاران مساعدت های لازم در این خصوص صورت می گیرد.