مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: اجرای بدون کم و کاست قانون در برخورد با مجرمان از دیگر راه‌های نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش یوپنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود نبوی پیش از ظهر امروز با اشاره به راه‌های نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور در مسائل فرهنگی نسبت به دیگر دانشگاه‌ها شرایط بهتری دارد زیرا اغلب دانشجوها بومی منطقه، شاغل و متاهل هستند و مشکلات فرهنگی کمتری دارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور با تعداد نیروی انسانی کم کار زیادی را انجام می‌دهد و این نشان دهنده کار جهادی در این دانشگاه است، افزود: دشمن برای نفوذ در آداب کشور اخلاق مردم کشور را رصد می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اشاره به راه‌های نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی  بیان کرد: تقویت باورهای دینی در فرزندان باید از خانواده شروع شود اگر بزرگترها الگوی مناسبی نباشند فرزندان نمی‌تواند رفتار درست را انتخاب کند.

نبوی خاطرنشان کرد: بعضی از سیاسیون کشور به دنبال چهره خوش نشان دادن به دشمن هستند که این نشان دهنده لمس نکردن عزت فرهنگی است، امروز دشمنان ما رو به افول هستند ما باید از ذلت گریزان باشیم.

وی گفت: اجرای بدون کم و کاست قانون در برخورد با مجرمان از دیگر راه‌های نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی است گاهی دیده می‌شود قضات این کار را انجام نداده و به خاطر سفارشات و ملاحظات سیاسی حکم یک فرد اجرا نمی‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اصلاح رفتار مسئولان و ذی‌نفوذان را از دیگر راه‌کارهای نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی دانست و تصریح کرد: مسئولان باید باطنشان را اصلاح کنند هر چند تعداد بسیاری از مسئولان در حیطه کاری خود تخصص دارند اما اطلاعات دینی ضعیفی دارند.