مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور از اعزام تیم بسکتبال ۳ در ۳ دانشگاه پیام نور به چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی این رشته خبر داد.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور از اعزام تیم بسکتبال ۳ در ۳ دانشگاه پیام نور به چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی این رشته خبر داد.

به گزارش یوپنا، عبدالمهدی نصیرزاده از اعزام تیم بسکتبال ۳ در ۳ دانشگاه پیام‌نور به چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی بسکتبال خبرداد و افزود: نماینده بسکتبال دانشجویی کشورمان دوشنبه ۲۱ آبان تهران را به مقصد شامن چین ترک خواهد کرد.

وی گفت: تیم بسکتبال پیام‌نور پنجشنبه با نماینده کشور اوگاندا و در روز دوم این دوره از رقابت‌ها به مصاف نماینده کشور برزیل و نیوزلند خواهد رفت.

مدیرکل تربیت دانشگاه پیام‌نور توضیح داد: تیم بسکتبال در این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی در گروه B با نمایندگان برزیل، اوگاندا و نیوزلند هم‌گروه است که بعد از بازی دوره‌ای به ترتیب تیم‌های اول تا چهارم گروه B به مصاف تیم‌های چهارم تا اول گروه c خواهند رفت و در صورت پیروزی به جمع هشت تیم برتر این دوره از رقابت‌ها راه خواهند یافت.

نصیرزاده گفت: ابراهیم بیگی، شایان پورکاوه، رضا زارعی و محسن عابدی به عنوان بازیکن، علی شمس‌الدین‌سعید به عنوان مربی و محمد عظیم‌نژاد به عنوان سرپرست تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این سومین تجربه حضور نماینده کشورمان در این رقابت‌ها است که در دومین دوره مسابقات، موفق به کسب عنوان ششم و در سومین دوره آن رده پنجم را به خود اختصاص داده است. امیدواریم بتوانیم در این دوره از مسابقات برای اولین بار با مدال به کشور برگردیم.

لازم به ذکر است چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ آبان ماه با حضور ۱۶ تیم برتر جهان به میزبانی شامن چین برگزار خواهد شد که تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور به نمایندگی از کشورمان در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.