جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده انجمن های علمی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان و به میزبانی مرکز تبریز برگزار شد.

به گزارش یوپنا جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده انجمن های علمی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان و به میزبانی مرکز تبریز برگزار شد.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان و رئیس دبیرخانه منطقه ۳ دانشگاه پیام نور کشور، ضمن بازدید از تمامی غرفه های حاضردراین جشنواره گفت :

بهاء دادن به جوانان در عرصه های مختلف علمی و استفاده از توانمندیها و پتانسیل های آنان می تواند آِینده کشور و نظام را بیمه کند.

وی افزود : اگر بتوانیم این ایده ها و خلاقیت های جوانان را به سمت مراکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه هدایت کرده و با تجهیز امکانات آنها را به مرحله تجاری سازی و تولید برسانیم ، شاهد موفقیت های روزافزون و گسترده ای در دانشگاه پیام نور خواهیم بود و این امر به سبب همدلی و حمایت مسئولین و تلاش جوانان میسر خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعداد ها و دانشجویان خلاق و کارآفرین دانست وگفت ، با حمایت از این دانشجویان در مراکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه پیام نور می توانیم به تحقق ایده های آنان کمک کرده و دانشجویانی خلاق و کارآفرین به جامعه تحویل دهیم .

این جشنواره به همت امور فرهنگی استان و مرکز تبریز ، با حضور ۱۹ غرفه از انجمن های علمی دانشجویی دانشگاههای پیام نور استان ، با ارائه ۶۴ طرح کارآفرینی و نوآوری و با کمک و حضور ۲۰۰ نفر از دانشجویان برگزار شد و در مراسم اختتامیه جشنواره غرفه ها و طرح های برتر به انتخاب هیئت داوران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

گفتنی است ،برندگان این جشنواره به یازدهمین دوره جشنواره ملی حرکت راه خواهند یافت.